היי רציתי לשאול למי עדיף לפנות בקטע של לימודים וייעוץ
1 - משהי מהמשפחה שמאז נובמבר לא התכתבנו והיא כמעט לא כותבת לי
2- אחות גדולה של חברה שלי שאמרה שלכל שאלה אני יכולה לפנות אליה הבעיה שחברה שלי עכשיו עברה טקס סיום ובטח היא עסוקה ואני לא רוצה להפריע לה
3 מישהו מהמשפחה שלי שלא דברנו כבר שנתיים אבל אם אני יגיד הוא לא ישפוט אותי, וגם יש לו לב טוב אבל עם אחותו אני בקשר פשוט אני לא יכולה להתייעץ איתה כי זה לא לגיל שלה זה בגרויות והיא בת 14