10 תשובות
שואל השאלה:
אני באה מחוץ לעיר ולקצין מיון
אנונימית
מה הבעיה ללכת לבד?
אנונימית
שואל השאלה:
בכללי אני לא אוהבת ללכת לבד למקומות
במיוחד אם זה המוני
ואני משעממת את עצמי
אנונימית
למה את מרגישה רע
תהני מהחברה של עצמך לא תמיד חייב עוד אנשים
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת את החברה של עצמי
אני משעממת את עצמי !!
אנונימית
תלמדי לאהוב את החברה של עצמך לא תמיד יהיו איתך עוד אנשים, זה תכונה רעה להצטרך כל הזמן שיהיו איתך אנשים
אנונימית
מסכימה עם מה שאמרו מעליי
במיוחד אם את נוסעת מחוץ לעיר לדבר עם קצין מיון, לא צריך לנסוע עם מישהו בשביל זה ואני בספק שמישהו ירצה, זה דבר אישי שלך
אנונימית
שואל השאלה:
עדיין זה כמו בילוי .. לא התכוונתי שהיא תבוא איתי עד לקצין מיון
אלא שתבלה איתי בדוכנים גם ליד ושתעביר לי את הנסיעה
אנונימית
הייאני גם הולכת מחר לבד
שואל השאלה:
היי את מירושלים ?
אנונימית
התחברות ל