15 תשובות
לא מוזר
מה הבעיה בזה
מסכים איתך יחסית, לצערי אותו אדם שהם מעריצים גרם להם לתחושה מסוימת או שינוי בחיים.
כי הוא אוהב את האומנות שהוא יצר? אין בזה שום בעיה
שואל השאלה:
שזה עלוב
אנונימי
תלוי ברמה שהוא מעריץ
לא מוזר
מה הבעיה להעריץ בן אדם שאוהבים?
יש משהו במה שאתה אומר
אבל אני כן מעריץ אנשים כמו דיוד גוינס
אלקס הרומזי
אז אני יכול להבין גם אנשים שמערציל
איפה החלק המוזר??
הכל מתחיל בהגדרה של "להעריץ"
אני לא הבנתי מה מוזר כאן, אם יש כישרון אצל בן אדם אחר ואותו בן אדם מעריץ אותו בגלל זה אז אין בעיה בזה
שואל השאלה:
יש אנשים שלוקחים את זה לקיצון, הופכים את זה לחלק ממי שהם, ולדעתי זה עלוב. דוגמה טובה לכך אלה הם כל אלה שאוהבים קייפופ בצורה מוזרה בגיל מאוחר
אנונימי
שואל השאלה:
^5 אני יכול להבין דוגמאות כאלו כי בצורה מסוימת זה מוסיף לך לחיים, אפשר ללמוד משהו וליישם. אבל מי שסתם אובססיבי לזמר או שחקן והופך את זה לחלק ממי שהם לדעתי זה עצוב, במיוחד בגילים מאוחרים
אנונימי
אין שום דבר רע בלהעריץ בנאדם אחר
ההפך אם אחרי גיל 18 אתה כל כך נרקיסיסט שאתה חושב שאי אפשר להעריץ אף אחד כי אתה יותר טוב מסיבה כלשהי
אתה ההזוי
שואל השאלה:
דובר ספציפית על זמרים ושחקני קולנוע שלא מוסיפים לך שום דבר לחיים, ודובר גם על מקרים שאנשים הופכים את זה למי שהם. אפשר להעריץ מישהו בגבול הטעם הטוב, ורק אם זה מוסיף לך לחיים ולא מוחק לך את האינדיבידואליות והופך אותך לחלק מכת
אנונימי
בזה אני מסכים דווקא למרות שאני חושב שספציפית מזמרים (וזמרים כותבים במיוחד) יש הרבה מה ללמוד בסוף זה אומנות
אבל מי שהופך את התכלית שלו ללשרת אדם אחר (או דת אחרת לצורך העניין) אכן מטומטם
התחברות ל