21 תשובות
שואל השאלה:
כי אני פשוט גרוע בפיסומטרי בכללי אני די חכם אוף
כי אני פשוט גרוע בפיסומטרי בכללי אני די חכם אוף
אנונימי
אתה ניגש למועד יולי?
אולי תנסה לבקש בקשה מיוחדת לגשת למועד יולי ולהירשם הרשמה מאוחרת. אולי יתנו לך.
אולי תנסה לבקש בקשה מיוחדת לגשת למועד יולי ולהירשם הרשמה מאוחרת. אולי יתנו לך.
קודם כל זה לא נורא, זה ציון ממוצע ומעלה. עכשיו לגבי עתודה אתה יכול לגשת למועד קיץ שיש עכשיו, אבל גם אתה יכול לבקש שיתחשבו בך עם הציון הזה. הכי גרוע שהם יכולים להגיד זה לא
כן אבל כדאי שתבקש לגשת למועד יולי. זה סף קבלה
כן אבל כדאי שתבקש לגשת למועד יולי. זה סף קבלה
שואל השאלה:
לאלא אי אפשר להרשם כבר הכל טוב
לאלא אי אפשר להרשם כבר הכל טוב
אנונימי
שואל השאלה:
באסה ממש היה חסר לי 40 נקודות
באסה ממש היה חסר לי 40 נקודות
אנונימי
תבדוק אם יש תוכניות אחרות שמדברות אליך, אולי יש מסלול נוסף של עתודה שדורש פחות. לא יודע איך זה עובד
בעייתי כי זה לא הצבא קובע אלא האוניברסיטה
הפסיכומטרי 590 זה לא רק לרף של העתודה זה גם בכללי לקבלה לאוניברסיטאות....
יש לך אוליי סיכויי להתקבל למכללה עם פסיכו כזה ואז כל מה שצריך זה פשוט לבקש אישור מיוחד ממדור עתודה אם אתה מעדיף לוותר על אוניברסיטה
יש לך אוליי סיכויי להתקבל למכללה עם פסיכו כזה ואז כל מה שצריך זה פשוט לבקש אישור מיוחד ממדור עתודה אם אתה מעדיף לוותר על אוניברסיטה
אנונימי
זה לא רק 40 נק, בשביל קבלה לרוב התארים הטובים צריך הרבה יותר
והציון שקיבלת הוא הממוצע אז ...
והציון שקיבלת הוא הממוצע אז ...
אנונימי
מה ממוצע בגרויות שלך?
שואל השאלה:
תקשיבו אבל עשיתי מבחן מסווג והוצאתי בו ציון ששווה 700 אז מבחינת האוניברסיטה אני כבר בפנים
תקשיבו אבל עשיתי מבחן מסווג והוצאתי בו ציון ששווה 700 אז מבחינת האוניברסיטה אני כבר בפנים
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הצבא לא יאפשר לדעתי): דיברתי איתם
אבל הצבא לא יאפשר לדעתי): דיברתי איתם
אנונימי
מה לא הבנתי
מה זאת אומרת שקיבלת בפסיכומטרי אחד 700 והוא מסווג ופסיכומטרי אחר 550?
שואל השאלה:
לא, יש לחלק מהאוניברסיטאות מבחן שנקרא מבחן מסווג שמחליף פסיכומטרי. מבחינת הצבא אני צריך 590 והמבחן המסווג לא תופס
לא, יש לחלק מהאוניברסיטאות מבחן שנקרא מבחן מסווג שמחליף פסיכומטרי. מבחינת הצבא אני צריך 590 והמבחן המסווג לא תופס
אנונימי
ומה ממוצע בגרויות שלך?
זאת הדרך הכי פשוט לעקוף את העניין, יש סיבה ששאלתי
זאת הדרך הכי פשוט לעקוף את העניין, יש סיבה ששאלתי
שואל השאלה:
111
111
אנונימי
שואל השאלה:
סליחה 112
סליחה 112
אנונימי
וזה מספיק עבור קבלה ישירה לאותו תואר באותו מוסד?
אם כן, תשלח בקשה להתקבל על סמך ממוצע בגרויות בלבד
אם כן, תשלח בקשה להתקבל על סמך ממוצע בגרויות בלבד
שואל השאלה:
ונראלך באמת יקבלו שלא אפתח ציפיות או שיש סיכוי קטן
ונראלך באמת יקבלו שלא אפתח ציפיות או שיש סיכוי קטן
אנונימי
אני עשיתי את זה וקיבלתי אישור