8 תשובות
לאו דווקא. זה זמן שבו אפשר לנצל את החוסר מחויבות של החיים לפגוש אנשים חדשים וליצור זיכרונות. יש מספיק זמן לעבוד כל שאר החיים
צריך להקדיש מהחופש והרבה ממנו
לא, בהנחה שאתה עושה משהו אחר עם הזמן שלך
לאו דווקא חופש צריך לנצל לפי יכולת ומידת האדם
לא תצבור חוויות במקום
שואל השאלה:
כאילו לעשות רק בייביסיטר וכזה זה מספיק?
אנונימית
כן תהני מהחיים
בעיניי לא חייב להקדיש את כל החופש
במידה ואין לך מה לעשות, תעבדי ותרוויחי כסף
ובו זמנית את יכולה לקבוע תוכניות ולצאת לא בזמן העבודה
כלומר אפשר לשלב גם וגם, לא רק לעבוד ולעבוד
התחברות ל