8 תשובות
יש אנשים כאלו
שואל השאלה:
מרגיש שכולם מתחת להגדרה ורק אני לא יודע מה לעשות עם עצמי
מי שלא יודע להגדיר את עצמו צריך להוריד לו דרגה אחת
אני
אני סוג של
אני יודעת שיש כוח עליון אבל אלוהים מבחינתי הוא לא מושג דתי
ככה זה גיל ההתבגרות
קראתי על זה
אתה משתנה בגלל זה יש מלא זוגות מגיל צעיר שנפרדים בגיל מבוגר כי הבן אדם שהם היו בגיל 15 לא אותו בן אדם שהם בגיל 20
זה כל הזמן משתנה לפחות לי אבל תמיד אאמין באלוקים אבל ביהדות לא 100 אחוז פעם כן פעם לא