8 תשובות
יש מלא
כן
יש אנשים כאלו
שואל השאלה:
מרגיש שכולם מתחת להגדרה ורק אני לא יודע מה לעשות עם עצמי
מרגיש שכולם מתחת להגדרה ורק אני לא יודע מה לעשות עם עצמי
מי שלא יודע להגדיר את עצמו צריך להוריד לו דרגה אחת
אני
אני סוג של
אני יודעת שיש כוח עליון אבל אלוהים מבחינתי הוא לא מושג דתי
אני יודעת שיש כוח עליון אבל אלוהים מבחינתי הוא לא מושג דתי
ככה זה גיל ההתבגרות
קראתי על זה
אתה משתנה בגלל זה יש מלא זוגות מגיל צעיר שנפרדים בגיל מבוגר כי הבן אדם שהם היו בגיל 15 לא אותו בן אדם שהם בגיל 20
זה כל הזמן משתנה לפחות לי אבל תמיד אאמין באלוקים אבל ביהדות לא 100 אחוז פעם כן פעם לא
קראתי על זה
אתה משתנה בגלל זה יש מלא זוגות מגיל צעיר שנפרדים בגיל מבוגר כי הבן אדם שהם היו בגיל 15 לא אותו בן אדם שהם בגיל 20
זה כל הזמן משתנה לפחות לי אבל תמיד אאמין באלוקים אבל ביהדות לא 100 אחוז פעם כן פעם לא