7 תשובות
כן, מאוד אוהבת לקרוא ולהתאמן
מגלה תחביב אחרי פעם אחת שאתה עושה
ואז אתה נלדק על זה וממשיך
כן
מגיל 7, לשחק במחשב
כדורגל גם כן מגיל קטן
כן. אני ממש בקטע של גיטרה, ציור, כתיבה ומשחקי מחשב. זה פשוט הרבה דברים שקיבלתי מאחים/יוטיוב
ציור
כשהייתי קטנה שנאתי לצייר ואז ציירתי והייתי שיט זה כיף.
כתיבה
פשוט עלו לי מלא רעיונות לראש, מציעה להתחיל אם את לומדת בבית ספר זה מעביר שיעורים משעממים בכיף.
התחביב המרכזי שלי הוא שאני אוהבת לקרוא. אני ככה מגיל קטן, תמיד קראתי סיפורים, ועד היום אני אוהבת לקרוא. מעניין אותי בעיקר ז'אנר פנטזיה, מדע בדיוני, רומנטיקה גם.
השני הוא לכתוב song covers (גרסאות לשירים) בעברית. לא יודעת מה גרם לי להתחיל. אני פשוט שמעתי שירים, ויום אחד הכרתי את השיר שאהוב עליי עד היום. לשיר הזה ולהרבה שירים אחרים באותה סדרה יש הרבה song covers ביוטיוב. נראה לי פשוט יום אחד החלטתי למה לא לנסות בעצמי? ולאט לאט כתבתי יותר גרסאות והשתפרתי, והיום אני אוהבת את זה.
דבר שלישי שהוא לא באמת ממש תחביב אלא אני פשוט אוהבת להקשיב לשירים. במיוחד שירים שמספרים סיפורים.
יש לי יותר מדי תחביבים
אני פשוט מנסה על דבר שנראה לי מגניב או מעניין ואז ממשיכה אם אני נהנית