5 תשובות
עברתי טסט ראשון לפני שבוע בדיוק ומה שעזר לי באמת בטסט זה לראות את המכוניות שמולי לאן הן נוסעות ואז אני יודעת לאן לפנות אבל בעיקרון ימין לימין :)
בהצלחה בטסט!
שואל השאלה:
תודה רבה!! ברור לי שעדיף לי להיות פשוט על הימין תמיד אבל לפעמים אין ברירה ואת בשמאל וזה מלחיץ
גם עברתי טסט ראשון ויצא ויוצא לי מלא פעמים מצבים בכבישים וצמתים חדשים כאלו שאיני מכיר ולא יודע מה לעשות תעשי מה שהמכונית מלפנייך עושה וככה לא תיכשלי
^הבעיה שמלא פעמים אתה הראשון ואין רכבים לפניך, במיוחד אם הטסט בבוקר בשעה מתה כמו שהיא אומרת

אני גם בול כמוך
עוד לא עברתי טסט ואני שיעור 23 אבל באמת זה מה שהכי קשה לי ומה שעוזר לי בהרבה מצבים זה נגיד אם אני רוצה לפנות ימינה אז לנסות להסתכל אם אחרי הפנייה ימין יש רכבים שחונים עם הפנים אלי צמוד לנתיב השמאלי ולפי זה אני מבינה שזה דו סיטרי ואני צריכה ישר לימני אבל אם את בכבישים שהם יותר מהירים ולא ברחוב עם חניות זה באמת קצת יותר קשה ותנסי כמה שניות לפני לראות אם יש חצים על הכביש או מאיזה כיוון התנועה מגיעה
בכל מקרה משהו שאני שמתי לב אליו זה שכמעט תמיד כשיש צומת מהירה כזאת וזה לא רחוב עם רכבים חונים זה כמעט בטוח חד סטרי וצריך לפנות לנתיב הכי שמאלי ואז לעבור לנתיב הכי ימני
שואל השאלה:
תודה רבה רבה רבה לך
התחברות ל