7 תשובות
מחוך וחצאית מיני לפני כמה ימים במצעד הגאווה
הרגשתי יפה מאוד
בגד ים שלם כאילו בים
לא בנוח
אנונימית
ביקיני והרגשתי רגיל אני מניחה
לא הרגשתי משהו מיוחד
{;
בגד ים חוטיני. שנאתי כל רגע, במיוחד ליד אנשים אחרים. העולם הוא מקום *רמני מדי בשביל זה.
אנונימית
ביקיני
והרגשתי לא בנוח בעיקר, מובכת
פעם ראשונה ואחרונה
מחשוף נדיב לפני שהתחזקתי
ואין מה לעשות, לבוש משפיע על האינטראקציה, על היחס , ועל המבטים שמקבלים.
ובסופו של דבר להתלבש בצורה חושפנית מאוד ולצפות שכולם יכבדו ולא יביטו או לא יעירו זה הזיה.
וואלה להופעות ומצעדים וזה בהתחלה לא ככ נוח כי זה מרגיש פתוח אבל אני בטוחה בבגדים שלי ובטוחה בעצמי אז אני פשוט מתחילה ללבוש מה שבא לי. חיים פעם אחת