יש לי שבת חתן השבת ואני לא בקשר עם המשפחה המורחבת בכלל. מאף צד. אני שומרת שבת ואני לא יודעת מה אני אעשה בשבת הזאת. זו שבת חתן שנייה שאי פעם הלכתי אליה והראשונה הייתה נוראית. כל השבת הייתי בחדר וכל הזמן ניסיתי לישון, או סתם להיות בחדר. קצת מביך לרשום את זה אבל אף פעם לא מצרפים אותי למשחקי קופסה או להליכות שהם עושים, ואני תמיד בסוף יושבת עם הדודים וסתם מקשיבה לשיחות שלהם. אחים שלי יותר בגיל של הבני דודים אז הם נמצאים איתם וכל פעם שאני מבקשת מהם להיות איתי כי אין לי אף אחד אחר אז הם אומרים לי שאני עדיין קטנה מדי או עלולה לבאס את האווירה. חרא להיות הבת דודה הקטנה משני הצדדים