9 תשובות
חצי שנה או שנה אחרי בערך
אני קיבלתי ליפני שבועיים וסיימתי יב שנה שעברה
בערך שנה אחרי
אנונימי
שואל השאלה:
רגע אבל אם זה באתר של משרד החינוך, זה יותר מהיר לא?
רגע אבל אם זה באתר של משרד החינוך, זה יותר מהיר לא?
אנונימית
כןכן, חשבתי שדיברת פיזית על התעודת בגרות שאת מקבלת
אנונימי
שואל השאלה:
תוך כמה זמן מקבלים באתר של משרד החינוך?
תוך כמה זמן מקבלים באתר של משרד החינוך?
אנונימית
שואל השאלה:
חייבת את זה עד פברואר (אני השלמתי בגרויות)
חייבת את זה עד פברואר (אני השלמתי בגרויות)
אנונימית
סוף שנה אחרי
יענו אם את מסיימת עכשיו יב אז יוני הבא
יענו אם את מסיימת עכשיו יב אז יוני הבא
שואל השאלה:
כן אבל במשרד החינוך, תוך כמה זמן מקבלים?
באתר שלהם
כן אבל במשרד החינוך, תוך כמה זמן מקבלים?
באתר שלהם
אנונימית
באותו הנושא: