9 תשובות
חצי שנה או שנה אחרי בערך
אני קיבלתי ליפני שבועיים וסיימתי יב שנה שעברה
בערך שנה אחרי
אנונימי
שואל השאלה:
רגע אבל אם זה באתר של משרד החינוך, זה יותר מהיר לא?
אנונימית
כןכן, חשבתי שדיברת פיזית על התעודת בגרות שאת מקבלת
אנונימי
שואל השאלה:
תוך כמה זמן מקבלים באתר של משרד החינוך?
אנונימית
שואל השאלה:
חייבת את זה עד פברואר (אני השלמתי בגרויות)
אנונימית
סוף שנה אחרי
יענו אם את מסיימת עכשיו יב אז יוני הבא
שואל השאלה:
כן אבל במשרד החינוך, תוך כמה זמן מקבלים?
באתר שלהם
אנונימית
התחברות ל