3 תשובות
תעשי רק מה שטוב לך מה אכפת לך
אני חושב שזה ממש בסדר ואפילו בריא להשקיע במשהו שאת נהנת לעשות. תחלמי בענק פלוס, את נהנת מזה. כמו שמישהו אחר ילך לאכול וישקיע כסף וזמן או יראה סדרה את משקיעה את זה במה שאת רוצה. אני לא חושב שזה ילדותי כל הקטע של תיאטרון ובכנות, אני הייתי גאה בזה שאת משקיעה גם אחרי שאת כבר לא מחוייבת ללמוד במגמה וממשיכה להתפתח ביוזמה שלך.
אנשים אומרים דברים, והם ימשיכו לומר, את צריכה להיות בנתיב שלך, במסלול שלך. אני סופר תומך בזה שתמשיכי פשוט תשלבי את זה עם עוד דברים
אנשים אומרים דברים, והם ימשיכו לומר, את צריכה להיות בנתיב שלך, במסלול שלך. אני סופר תומך בזה שתמשיכי פשוט תשלבי את זה עם עוד דברים
אני בת 28 ואני הולכת לקורס משחק
אחותי את חיה את החיים שלך לפי איך שבא לך
איך אומרים בתיאטרון כל הזמן?
החיים הם הבמה ואת השחקנית הראשית!
עופי על החיים שלך ותיחיי אותם כמו שאת רוצה!!
אחותי את חיה את החיים שלך לפי איך שבא לך
איך אומרים בתיאטרון כל הזמן?
החיים הם הבמה ואת השחקנית הראשית!
עופי על החיים שלך ותיחיי אותם כמו שאת רוצה!!