5 תשובות
כן לא נעים
כן
כן וכנראה חיפש תשומת לב
שואל השאלה:
אין לי כוח כבר לאנשים באמת
הכי דוגרי מעדיפה שיגיד בפרצוף את לא הטעם שלי זנ כזה מביך וילדותי פשוט לחסום כאילו אני איזה דפוקה
אין לי כוח כבר לאנשים באמת
הכי דוגרי מעדיפה שיגיד בפרצוף את לא הטעם שלי זנ כזה מביך וילדותי פשוט לחסום כאילו אני איזה דפוקה
אנונימית
לאנשים אין שכל הם לא חושבים על הצד השני ואיך הוא ירגיש שיחסמו
אם יש ריב או משהו זה מובן אבל ככה לחסום זה מגעיל
אני רואה פה שאלות לפעמים בנושא הזה והמשתמשים פשוט אומרים להם לחסום אנשים לא חושבים בשביל עצמם הם פשוט מקשיבים לאחרים וחוסמים מבלי לקלוט שזה פוגע
אם יש ריב או משהו זה מובן אבל ככה לחסום זה מגעיל
אני רואה פה שאלות לפעמים בנושא הזה והמשתמשים פשוט אומרים להם לחסום אנשים לא חושבים בשביל עצמם הם פשוט מקשיבים לאחרים וחוסמים מבלי לקלוט שזה פוגע
באותו הנושא: