8 תשובות
חיובי (יש דברים שונים, אבל בגדול הם אמורים לדעת את הבסיס. לפחות מהנסיון שלי ב-4 יח שיודעים את כל מה שלומדים ב-3)
אני חושב שיש כמה דברים שלא לומדים
לא בדיוק לא
הייתי ב5 ואם היו נותנים לי בגרות של 3 הייתי נכשלת חחח
הם למדו הסתברות או סטטיסטיקה בכיתה י' בזמן שאנחנו לא נגענו בזה בכלל.
הם למדו הסתברות או סטטיסטיקה בכיתה י' בזמן שאנחנו לא נגענו בזה בכלל.
לא בהכרח
לא בהכרח כי לא כזה לומדים את אותו החומר
לא
אנונימית
מקווה מאד בשבילו....חח
באותו הנושא: