7 תשובות
אל תשימי פס
אנשים מסטיפס אין הרבה מה לצפות
שואל השאלה:
קשה לי לא להפגע מזה
אנונימית
למה לשים כל כך הרבה משקל על דעה של מישהו אחר?
את יודעת מה את שווה? כי זה מה שחשוב.
דעה של אחרים לא אמורה כל כך לגעת בנו שאדם רנדומלי שלא מעוניין בנו מעסיק אותנו.
ביטחון עצמי ומערכת יחסים עצמית זה הכי חשוב.
להאמין ולהכיר בחוזקות שלך זה הכי חשוב.
לאהוב את עצמך כל כך שמי שאוהב אותך יודע מה את שווה ומרגיש בר מזל
שואל השאלה:
הוא פיזית חסם אותי המפגר איזה ילדותיות
אנונימית
הפסד שלו
יאללה להתקדם
לא מתעכבים על מי שלא רואה את מה שטוב בנו.
עדיף שיחסום את עצמו מאשר שתהיי בקשר עם בנאדם כזה הוא רק מפנה מקום למישהו יותר טוב
יכול להיות שהוא סתם מוזר וזה לא קשור אלייך