חברים אני כותב לה עוד רגע ואני חייב את עזרתכם בבקשהה
אני והקראש ברצף של 100+ בטיקטוק. פעם היינו מדברים קצת פה ושם, לא יותר מדי, אבל הייתה בינינו אינטראקציה בקטנה. היא העלתה סטורי שהיא רצה. מוזר להגיב בצחוק 'כמעט כמוני' או משהו בסגנון, או שזה יכול לעבור סבבה?