3 תשובות
אנשים שבדיכאון/ משופעים חברתית/ בטראומה

זה בכללי הסיבות העיקריות של עישון
לא פגשתי בחיים
קניתי פעם אחת עישנתי סיגריה וזרקתי את הקופסא
וואלה חברה טובה מעשנת מוסטנג רד
בעיקר כשלא נשאר לה כסף מהמשכורת
והיא חייבת לעשן משהו
חפיסה ב20 שקל זה אחלה אבל לא שווה את הטעם
התחברות ל