התחברות
הרשמה
השארתי פרטים בארומה ואמרתי שיש לי ניסיון כדי שייצרו איתי קשר כי אני נואשת לעבודה ( אין לי ניסיון)
מה להגיד אם היא תשאל באמת יצרו איתי קשר
23 ביוני 2026, 17:05
חיפוש עבודה
עבודת נוער
ראיון עבודה
מציאת עבודה
תשובה אחת
יבקשו ממך קו"ח כנראה, ואז מה? תמציאי מקומות עבודה שעבדת בהם?
ל
ליאם - שם בדוי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם השארתי פרטים לעבודה ואמרתי ש
אם השארתי פרטים בחנות שאני רוצה לעבוד בה ואמרתי שאני בת 16 ואני 15 יש להם דרך לדעת? ואם ידעו מה יעשו לי
השארתי פרטים בארומה כדי לעבוד שם ולא חזרו אליי, יהיה מוזר אם אני אחזור לשם שוב?
השארתי פרטים באיזו חנות לעבודה והמנהלת דווקא נראתה מתעניינת ואמרה שהיא תתקשר לתאם ראיון אבל
אני בת 14 אני יכולה לעבוד בארומה?כבר מילאתי פרטים וזה והם לא כתבו מאיזה גיל
איך אפשר לעבוד בארומה? השארתי פרטים באתר ולא חוזרים אליי
למה קשה למצוא עבודה השארתי פרטים במיליון מקומות אף אחד לא חוזר לא כלום
לפני שבועיים השארתי פרטים אצל חנות בנוגע לעבודה ועדיין לא חזרו אליי מה להגיד? פשוט השארתי פרטים ועדיין לא חזרו אליי?
אוף היגיוני שהשארתי לחנות פרטים בשביל לעבוד שם והם לא יצרו איתי קשר ?השארתי לפניי חודש
השארתי פרטים במקדונלס ביום ראשון ועוד לא חזרו אליי
מה הסיכוי שמקדונלדס יחזרו אליי אם השארתי פרטים בדרושים באתר שלהם ?