אני ומישהו בקשר כבר חודש בערך הוא ממש חמוד והכל תמיד דואג שולח הודעות מראה אכפתיות יצאנו רק לדייט אחד ומאז הוא היה קצת עסוק בצבא ולימודים וזה אז לא יצא לנו לצאת עוד פעם לא אשקר לכם אני קצת מפחדת שאין לו מספיק זמן אלי ולא פנוי כרגע לזוגיות למרות שהוא אמר לי בהתחלה של הקשר שהוא כן וזה מוזר לי שהוא לא מציע לי שניפגש כי אני כן רואה שהוא שולח הודעות ואכפת לו ממני ואני מנסה להבין איך הקשר יכול להתקדם ככה כדאי לי לנסות לשאול אותו אם הוא רואה עתיד לקשר שלנו ובאמת רוצה מעבר?