3 תשובות
אין חוק כזה
ואם אתה לא בטוח- אתה תמיד יכול לפנות לנאמן בכיר-שלושתן תמיד זמינות
אנונימי
אין חוק כזה כי זו סתירה פנימית
אם הם לא רוצים שידברו על ליל הספאמים מן הסתם שהם לא יכולים להכניס את זה בכתב על החוקים כי אז יוצא בעצמם שהם הזכירו את זה וזה נגד מה שהם רוצים
כן,
אסור לעשות זאת, זה לא נתון חוקי מכיוון שזה פחות או יותר כמו לדון/להזכיר על שאלות שנשאלו בעבר, פשוט כאן מדובר על אירוע שאסור לציין, כי אז אנשים יתחילו לשאול על זה הרבה מאוד שאלות שאחר כך לא יגמרו לעולם
התחברות ל