אוקיי אז אני בת 17 וקצת ואתמול הייתי בהופעה בעיר שלי ואיזה מישהו התחיל איתי והוא נראה ממש טוב והוא ביקש את האינסטגרם אבל הייתי ליד חברות שלי והיו הרבה אנשים והתביישתי ואמרתי לו לא אבל אס יותר מאוחר בערב אני מצאתי את האינסטגרם שלו ושלחתי לו הודעה והסברתי לו שרציתי להביא לו אבל התביישתי והוא אמר שהכל טוב וזה ודיברנו ממש קצת והוא שאל אותי אם אני רוצה להיפגש ואמרתי לו שהיום אני עסוקה ומחר לא בטוח ואני אעדכן אותו עכשיו הבעיה היא שלא היה לי שום דבר מאיזה כיתה ט לא דיברתי כמעט עם אף אחד ולא התנשקתי וכלום ומצד אחד אני ממש ממש רוצה להיפגש איתו אבל לא בקטע רציני והוא גן לא רוצה בקטע רציני כנראה אבל אני מרגישה שאני לא יכולה לעשות את זה ומשהו עוצר אותי כאילו אני לא יכולה לדמיין את עצמי בדייט או מתנשקת איתו וזה לא רק הוא זה כל אחד אחר שהיה מדבר איתי ואני ריצה ללכת על זה ושסופסוף יקרה משהו יהיה לי טיפה עניין בחיים אבל משהו פשוט עוצר אותי...מה לעשות?