3 תשובות
גם לי יש את זה. את צריכה לשנות גישה, זה מהמם בעיניי
גם לי יש כזה ולעוד מלא אנשים וזה דווקא ממש יפה
לכולם יש את זה כשמחייכים, חוץ ממי שעשה בוטוקס.
בעיניי זה יפה, קווי המתאר האלה שם בגלל שאת מחייכת וזה מוסיף הרבה לחיוך שלך. תתנהגי רגיל ואל תחשבי על זה בכלל
בעיניי זה יפה, קווי המתאר האלה שם בגלל שאת מחייכת וזה מוסיף הרבה לחיוך שלך. תתנהגי רגיל ואל תחשבי על זה בכלל
באותו הנושא: