2 תשובות
תגידי
וואי אני מצטערת אבל העבודה לא נראת לי.... משהט כזה
זה בסדר גמור תכתוב משהו כמו
היי הייתי בתלמדות והחלטתי שאני לא רוצה להמשיך
תודה
או שפשוט אל תתן משמרות ואם יכתבו לך משהו תגיד שאתה לא רוצה להמשיך
התחברות ל