6 תשובות
כן
אנונימית
אצלי אפשר
כן
זה יהיה לשנה הבאה
זה יהיה לשנה הבאה
כן וזה לא יהיה לשנה הבאה זה יהיה לשנה שסיימת
אצלנו מי שלא סיים נתנו לו עד ה30 ביולי לגמור
^^אמרו לי שזה לשנה הבאה
אבל אפשרי לבקש שישימו את זה גם לשנה שהייתה כבר אם חסר או משהו
אבל אפשרי לבקש שישימו את זה גם לשנה שהייתה כבר אם חסר או משהו
באותו הנושא: