6 תשובות
כן
אנונימית
אצלי אפשר
כן
זה יהיה לשנה הבאה
כן וזה לא יהיה לשנה הבאה זה יהיה לשנה שסיימת
אצלנו מי שלא סיים נתנו לו עד ה30 ביולי לגמור
^^אמרו לי שזה לשנה הבאה
אבל אפשרי לבקש שישימו את זה גם לשנה שהייתה כבר אם חסר או משהו
התחברות ל