6 תשובות
היא כן קשה יותר מ-י, אבל אם את יודעת לנהל את הזמן נכון היא תעבור לך בסבבה. חוץ מזה ממליצה לך לסיים עם השעות מחויבות בתחילת שנה כדי שלא תצטרכי לבזבז על זה זמן בתקופת בגרויות
ממש לא קשה אני כל החטיבה הייתי עם ציונים גרועים וביא ממוצע 95
עבורי היא לא הייתה כל כך קשה, אין מה להילחץ
הרבה נלחצים כי עכשיו מתחילות הבגרויות אבל איכשהו יא הייתה בשבילי ממש צ'יל
תלוי איזה בית ספר מן הסתם
זה בכלל לא קשה באמת זה רק הלחצות
אני יכולה להגיד לך שעכשיו סיימתי יב ושהייתי בי"א פשוט היה הרבה אומץ מלא מבחנים מתכונות ובגריות אבל בדיעבד זה עובר ככ מהר ואת לא שמה לב לזמן
ואת תגידי איזה מהר עברה שנה ואיזה קל היה
ואני לא הכי חכמה שיש אבל אם מקדישים לזה קצת זמן מצליחים
אני שילבתי עם אימונים עבודה חברים הכל אפשרי הכל ניהול זמן
התחברות ל