9 תשובות
כי הנבחרת שלנו גרועה
כי אנחנו תמיד נופלים
כי ישראל גרועה בכדורגל
לא הצלחנו, אני חושבת
ישראל לא טובה בכדורגל
שואל השאלה:
עצוב..למה השחקנים פה כאלה מעפנים
עצוב..למה השחקנים פה כאלה מעפנים
אנונימי
כי אנחנו משחקים נגד אירופה ולא באסיה או באפירקה בחייאת אנחנו יותר טובים מירדן עם כל הכבוד ניצחנו את אוסטריה לפני כמה שנים
אבל אנחנו לא טובים זה נכון
נבחרת חלשה וחלשת אופי
באותו הנושא: