14 תשובות
אני חופפת פעמיים, מסיכה
אחרי המקלחת מסתרקת שמה קרם רק על הקצוות עושה צמה והולכת לישון ואז בבוקר כשאני מפרקת יש לי גם שיער גלי ממש וגם אין יותר מדי נפח
אחרי המקלחת מסתרקת שמה קרם רק על הקצוות עושה צמה והולכת לישון ואז בבוקר כשאני מפרקת יש לי גם שיער גלי ממש וגם אין יותר מדי נפח
שואל השאלה:
עם איזה מוצרים ?
עם איזה מוצרים ?
אנונימית
זה משתנה, אבל הקרם הוא משהו יקר ממש שאמא שלי קנתה לי אני לא זוכרת איזו חברה
שואל השאלה:
ויש את הכובע הזה לתלתלים מסאטן ששמים בלילה יש כאן מישהי שיודעת אם זה עוזר גם לבנות עם שיער גלי ?
ויש את הכובע הזה לתלתלים מסאטן ששמים בלילה יש כאן מישהי שיודעת אם זה עוזר גם לבנות עם שיער גלי ?
אנונימית
אחרי שחפפתי, אני מסרקת קצת ומחכה שהוא יהיה לח
כשהוא לח אני שמה קרם ואני לא עושה את הפעולה הזאת כמו שהמתולתלות עושות שהן מרימות את השיער ולוחצות עליו, פשוט מרימה את השיער עד לקרקפת ומניחה, בלי לכווץ את היד, ממש בעדינות
אחרי שהוא מתייבש אני עושה צמה ובבוקר מפרקת ושמה עוד ממש קצת קרם
כשהוא לח אני שמה קרם ואני לא עושה את הפעולה הזאת כמו שהמתולתלות עושות שהן מרימות את השיער ולוחצות עליו, פשוט מרימה את השיער עד לקרקפת ומניחה, בלי לכווץ את היד, ממש בעדינות
אחרי שהוא מתייבש אני עושה צמה ובבוקר מפרקת ושמה עוד ממש קצת קרם
שלשום מצאתי מוצר מושלם לשיער ומאז קניתי עוד אחד ממנו
זה הג'ל של curlz הכתום, אחד הטובים.
זה הג'ל של curlz הכתום, אחד הטובים.
אני משתמשת במוצרים של טליה עובדיה עושה לח נפוח מושלם
אנונימית
תקשיבי לאחרונה מצאתי שגרה מושלמת אבל אני אישית לא אוהבת נפח אז אולי תוסיפי איזה מוצר לנפח
אחרי מקלחת את מסתרקת
ואז שהשיער ממש רטוב ואם הוא הספיק להתייבש אפילו קצת אז תרטיבי אותו שוב את שמה סרום אני מתשמשת בשל נטורל פורמולה אבל זה לא כזה משנה
אחרי זה את שמה לחיצה ארוכה מהקרם לחות מוגברת של פנטן וזהו נותנת לו להתייבש ככה
ואז שאני ישנה אני פשוט לוקחת את כל השיער לצד אחד ושמה סקרנצ'י סטן בלי שום ליפוף פשוט ככה על השיער שלא יהיה שום סימן
אחרי מקלחת את מסתרקת
ואז שהשיער ממש רטוב ואם הוא הספיק להתייבש אפילו קצת אז תרטיבי אותו שוב את שמה סרום אני מתשמשת בשל נטורל פורמולה אבל זה לא כזה משנה
אחרי זה את שמה לחיצה ארוכה מהקרם לחות מוגברת של פנטן וזהו נותנת לו להתייבש ככה
ואז שאני ישנה אני פשוט לוקחת את כל השיער לצד אחד ושמה סקרנצ'י סטן בלי שום ליפוף פשוט ככה על השיער שלא יהיה שום סימן
אנונימית
תקשיבי
אני כל החיים בבעיה הזאת
אני חופפת את השיער עם הסדרת קרטין של רדיפיין
אחרי המקלחת שמה מגן חום ומייבשת את השיער לגמרי עם פן
אחכ אני מחכה שהוא יתקרר
עושה שתי קוקיות נמוכות
ועליהן עושה צמה משתיים ובבוקר מפרקת
זה נשמע קצת מסובך אבל זה לא
אם לא הבנת בואי לפרטי
אני כל החיים בבעיה הזאת
אני חופפת את השיער עם הסדרת קרטין של רדיפיין
אחרי המקלחת שמה מגן חום ומייבשת את השיער לגמרי עם פן
אחכ אני מחכה שהוא יתקרר
עושה שתי קוקיות נמוכות
ועליהן עושה צמה משתיים ובבוקר מפרקת
זה נשמע קצת מסובך אבל זה לא
אם לא הבנת בואי לפרטי
היוש :)
יש לי שיער גלי-מתולתל, שיקמתי והארכתי אותו לפני כמה שנים אז אכתוב כאן את כל הדברים שעזרו לי אישית:
1. לגבי חפיפות שיער-
הייתי חופפת פעם ביומיים-שלוש (היום כבר חופפת פעם ביום כי אני מתאמנת כל יום, אבל זה לא מומלץ, גם אם השיער שלך שומני וגם אם לא- לא אמורים לחפוף יותר מפעמיים-שלוש בשבוע), עם הסדרה הכתומה של אלביב, ובסדר הזה:
קצת שמפו על הקרקפת בלבד - משאירה לחמש דקות
שוטפת
שוב קצת שמפו על הקרקפת בלבד - מעסה עם מברשת לקרקפת במשך כמה דקות (זה מה שמגביר צמיחת שיער ובכללי מרפא את הקרקפת)
שוטפת
מסיכה על אורכי השיער בלבד (לא על הקרקפת ולא על הקצוות - מסיכה מיועדת רק לאורכי השיער) - משאירה לכמה דקות ושוטפת
מרכך רק על קצוות השיער ושוטפת
אני יודעת שזאת מקלחת ארוכה ותוסיפי גם בין לבין סבון גוף ופנים וכו' אבל להקפיד על השגרה הזו זה ה-דבר ששיקם לי את השיער לגמרי.
2. לגבי שינה-
ראיתי שכתבת כאן על הכיסוי שיער הזה מסאטן, זה מתאים לכל סוגי השיער וגם בנות עם שיער חלק משתמשות בזה. זה משמש בעיקר כדי להימנע מפריז בשיער כי שאת מתחככת איתו בלילה בבד של הכרית זה עושה לו רק נזק. גם אם את ישנה עם שיער אסוף וגם אם את ישנה עם שיער פזור וגם אם הוא יבש וגם אם הוא רטוב- עדיף להשתמש בזה בלילה.
אני ישנה עם שיער רטוב וקוקו בדרך כלל ואני מסובבת אותו כזה בתוך עצמו (כמו שעושים בקבוק בשיער - אז על כולו), ואז בבוקר מפזרת אותו והשיער עדיין קצת רטוב אז אני יכולה לשים קרם אם אני רוצה וגם אני פשוט פותחת את השיער ויש לי מלא בקבוקים. ואם אני רוצה אותו יותר מתולתל אני עושה צמה ואותו דבר- מפרקת אותה בבוקר ושמה קרם כדי שהוא יישמר בדיוק ככה ויהיה אפילו קצת יותר מתולתל.
3. לגבי הנפח-
קודם כל, אני חושבת שלשקם את השיער שלך כבר ייתן לו צורה יותר יפה (לא בהכרח נפח, אבל צורה) גם ללא חומרים.
אבל עד אז, את יכולה לבחור קרם אחד לתלתלים שעובד לך וטוב בעינייך (זה באמת יכול להיות כל קרם מהסופר פארם, מההכי זולים להכי יקרים, בתור אחת שניסתה כל כך הרבה זה באמת לא משנה איזה.. נכון יהיו כאלו שפחות יעבדו לך וכאלו שיעשו לך שיער וואו- אבל מה שעובד לכולן לא בהכרח יעבוד לך), מחדירים אותו לשיער כמובן בעדינות ובצורה אחידה ורק שהוא רטוב. ואז את יכולה להשתמש בדיפיוזר (יש ראשים לפן של דיפיוזר ב5 שקל בשיין), זה יכול לתת אחלה נפח. כדי לשמר נפח וצורה את יכולה לקנות שמן לשיער מהסופר פארם, לי יש את השמן ארגן מרוקאי של ogx ושמים ממש קצת ממנו ויש לו גם ריח מושלם.
אני נותנת כאן שגרת טיפוח של תלתלים (אפילו יותר קלה וקצרה) כי זה עובד אותו הדבר לשיער גלי, אני לא יודעת עד כמה הוא גלי אבל השיער שלי 100% גלי ועם המוצרים הנכונים הוא לפעמים נראה מתולתל.
4. לגבי מה לא לעשות:
- אם את משתמשת בדיפיוזר, שמים לפני מגן חום, יש באמת כל כך הרבה בסופר פארם שזה לא משנה איזה תבחרי, אבל תקפידי על זה אחרת כל השגרה של השיקום שיער והחפיפות לא שוות ממש. אני משתמשת בשל aussie כמה שנים כבר.
- לא מסרקים את השיער שיש עליו שמפו/מרכך/מסיכה. זה קורע אותו ועדיף לחכות איזה 5-10 דקות אחרי שאת יוצאת מהמקלחת ואז להסתרק, וגם אז, מסרקים את הלמטה קודם ואז את הלמעלה.
יש לי שיער גלי-מתולתל, שיקמתי והארכתי אותו לפני כמה שנים אז אכתוב כאן את כל הדברים שעזרו לי אישית:
1. לגבי חפיפות שיער-
הייתי חופפת פעם ביומיים-שלוש (היום כבר חופפת פעם ביום כי אני מתאמנת כל יום, אבל זה לא מומלץ, גם אם השיער שלך שומני וגם אם לא- לא אמורים לחפוף יותר מפעמיים-שלוש בשבוע), עם הסדרה הכתומה של אלביב, ובסדר הזה:
קצת שמפו על הקרקפת בלבד - משאירה לחמש דקות
שוטפת
שוב קצת שמפו על הקרקפת בלבד - מעסה עם מברשת לקרקפת במשך כמה דקות (זה מה שמגביר צמיחת שיער ובכללי מרפא את הקרקפת)
שוטפת
מסיכה על אורכי השיער בלבד (לא על הקרקפת ולא על הקצוות - מסיכה מיועדת רק לאורכי השיער) - משאירה לכמה דקות ושוטפת
מרכך רק על קצוות השיער ושוטפת
אני יודעת שזאת מקלחת ארוכה ותוסיפי גם בין לבין סבון גוף ופנים וכו' אבל להקפיד על השגרה הזו זה ה-דבר ששיקם לי את השיער לגמרי.
2. לגבי שינה-
ראיתי שכתבת כאן על הכיסוי שיער הזה מסאטן, זה מתאים לכל סוגי השיער וגם בנות עם שיער חלק משתמשות בזה. זה משמש בעיקר כדי להימנע מפריז בשיער כי שאת מתחככת איתו בלילה בבד של הכרית זה עושה לו רק נזק. גם אם את ישנה עם שיער אסוף וגם אם את ישנה עם שיער פזור וגם אם הוא יבש וגם אם הוא רטוב- עדיף להשתמש בזה בלילה.
אני ישנה עם שיער רטוב וקוקו בדרך כלל ואני מסובבת אותו כזה בתוך עצמו (כמו שעושים בקבוק בשיער - אז על כולו), ואז בבוקר מפזרת אותו והשיער עדיין קצת רטוב אז אני יכולה לשים קרם אם אני רוצה וגם אני פשוט פותחת את השיער ויש לי מלא בקבוקים. ואם אני רוצה אותו יותר מתולתל אני עושה צמה ואותו דבר- מפרקת אותה בבוקר ושמה קרם כדי שהוא יישמר בדיוק ככה ויהיה אפילו קצת יותר מתולתל.
3. לגבי הנפח-
קודם כל, אני חושבת שלשקם את השיער שלך כבר ייתן לו צורה יותר יפה (לא בהכרח נפח, אבל צורה) גם ללא חומרים.
אבל עד אז, את יכולה לבחור קרם אחד לתלתלים שעובד לך וטוב בעינייך (זה באמת יכול להיות כל קרם מהסופר פארם, מההכי זולים להכי יקרים, בתור אחת שניסתה כל כך הרבה זה באמת לא משנה איזה.. נכון יהיו כאלו שפחות יעבדו לך וכאלו שיעשו לך שיער וואו- אבל מה שעובד לכולן לא בהכרח יעבוד לך), מחדירים אותו לשיער כמובן בעדינות ובצורה אחידה ורק שהוא רטוב. ואז את יכולה להשתמש בדיפיוזר (יש ראשים לפן של דיפיוזר ב5 שקל בשיין), זה יכול לתת אחלה נפח. כדי לשמר נפח וצורה את יכולה לקנות שמן לשיער מהסופר פארם, לי יש את השמן ארגן מרוקאי של ogx ושמים ממש קצת ממנו ויש לו גם ריח מושלם.
אני נותנת כאן שגרת טיפוח של תלתלים (אפילו יותר קלה וקצרה) כי זה עובד אותו הדבר לשיער גלי, אני לא יודעת עד כמה הוא גלי אבל השיער שלי 100% גלי ועם המוצרים הנכונים הוא לפעמים נראה מתולתל.
4. לגבי מה לא לעשות:
- אם את משתמשת בדיפיוזר, שמים לפני מגן חום, יש באמת כל כך הרבה בסופר פארם שזה לא משנה איזה תבחרי, אבל תקפידי על זה אחרת כל השגרה של השיקום שיער והחפיפות לא שוות ממש. אני משתמשת בשל aussie כמה שנים כבר.
- לא מסרקים את השיער שיש עליו שמפו/מרכך/מסיכה. זה קורע אותו ועדיף לחכות איזה 5-10 דקות אחרי שאת יוצאת מהמקלחת ואז להסתרק, וגם אז, מסרקים את הלמטה קודם ואז את הלמעלה.
שואל השאלה:
^ איזה השקעה חבל שנגמר לי הפרחים
^ איזה השקעה חבל שנגמר לי הפרחים
אנונימית
להתפלל להשם
מהניסיון שלי את צריכה לבחור מותגים שבאמת מתאימים לשיער שלך כי אני השתמשתי בהרבה מותגים ורק מותג אחד באמת עזר לי
חפיפה
מסיכה/ מרכך מה שמתחשק לי
אחרי המקלחת אני מסרקת את השיער מייבשת אותו עם מגבת ממש ושמה סרום של רידיפיין ובקצוות קרם לחות של נטורל פורמולה אוספת בקליפס וזהו הוא יוצא ממש
נעים ולחותי בבוקר ואז כאילו יוצאים גם תלתלים יפים כאילו גלים יפים
מסיכה/ מרכך מה שמתחשק לי
אחרי המקלחת אני מסרקת את השיער מייבשת אותו עם מגבת ממש ושמה סרום של רידיפיין ובקצוות קרם לחות של נטורל פורמולה אוספת בקליפס וזהו הוא יוצא ממש
נעים ולחותי בבוקר ואז כאילו יוצאים גם תלתלים יפים כאילו גלים יפים