4 תשובות
תנסי אולי ללכת לשיעורי תורה כי זה עוזר להתקרב
אז אל, למה בכוח?
אני חושבת שזה דווקא טוב שאת שואלת שאלות ולא מאמינה בצורה עיוורת, כי אמונה לא חייבת להיות הכול או כלום. אפשר להאמין בה ועדיין להיות עם סימני שאלה על דברים מסוימים. יש הרבה אנשים מאמינים שמתמודדים עם שאלות כאלה במשך שנים. אולי במקום להתרכז רק במה שמפריע לך, תנסי גם ללמוד פירושים ודעות שונות, כי לא כל האנשים ביהדות רואים את הדברים באותה צורה.
ואחותי אל תפחדי לשאול את השאלות האלה. להפך תחפשי רבנים, שיעורים או אנשים שמוכנים לענות לך ברצינות ולא רק להגיד ככה זה. לפעמים כשמבינים את הרקע והפירושים השונים, הדברים נראים אחרת לגמרי- מניסיון אני רושמת לך את זה.
וגם לא חייבים לקבל תשובה לכל שאלה מיד. הרבה אנשים מתחזקים דווקא מתוך החיפוש והלימוד.
וגם לא חייבים לקבל תשובה לכל שאלה מיד. הרבה אנשים מתחזקים דווקא מתוך החיפוש והלימוד.