התחברות
הרשמה
אני יוצאת עם הבן זוג שלי שלושה חודשים
זה בסדר שאני מכירה את ההורים שלו והוא עדיין לא הכיר את שלי? אני פשוט ממש חוששת מהמפגש הזה
23 ביוני 2026, 15:45
מערכת יחסים
התאהבות
בן זוג
3 תשובות
זה בסדר זה הזמן שאת אמורה להכיר אותו להם אין מה לפחד
א
אני אוהבת את חבר שלי
כן זה בסדר
ש
שצ.
כן
l
lion10
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
יוצאים שלושה חודשים דיברנו יום חמישי והוא אמר שנדבר מחר כאילו שישי כי הוא קם מוקדם ... שלחתי הודעה בערב וי אחד בוואצאפ
ירדתי 10 קילו בכמעט 3 חודשים (עוד 10 ימים זה יהיה שלושה חודשים) זה טוב?
אני כבר שלושה חודשים יוצאת עם מישהו נוצרי לספר להורים?
יוצאים שלושה וחצי חודשים מתוכם חודש וחצי רשמית ביחד, מוקדם להגיד "אני אוהב/ת אותך"
אז קרה משהו מוזר עם החבר שלי, אנחנו יוצאים שלושה חודשים, אשמח בבקשה לייעוץ, סורי שיצא ארוך
אנחנו יוצאים שלושה חודשים, ואנחנו ביחד שבועיים עוד שבועיים יש לו יום הולדת
אני יוצאת עם מישהי כבר שלושה חודשים וגיליתי דרך חברה שהחשבון שלה היה "פעיל לאחרונה" בטינדר
איך אתם מסתכלים על גבר בן 19 שיוצא עם מישהי שעוד שלושה חודשים עושה 16?
לחכות לאייפון 13 הורוד שיוצא עוד איזה שלושה חודשים כנראה או לקנות עכשיו אייפון 12?
עוד שלושה חודשים אני אהיה בת 15, ועוד שלושה חודשים חבר שלי יהיה בן 16
אני יוצאת עם מישהו כבר שלושה חודשים ולא מרגישה מאוהבת..