6 תשובות
יש לי אייפון 17 עם 256 גיגה והוא ממש בסדר, לדעתי עדיף
יש לי 17 פרו ממש טוב
אנונימית
שואל השאלה:
מה ההבדל בין 17 פרו ל17 בעצם
וכמה עלה לכן
אנונימית
ה17 פרו עלה לי 4900
ההבדל בעיקר במצלמה ובסוללה, ב17 פרו היא יותר טובה וגם יש לה הרבה יותר זום טוב מהרגיל
והסוללה גם יותר טובה
אנונימית
שואל השאלה:
למה ההבדל ככה במחיר אבל
זה 256?
אנונימית
כן 256
אנונימית
התחברות ל