3 תשובות
לדעתי 3
אני גרה עם שני שותפים (3 סך הכל כולל אני) ויותר מזה לדעתי זה עמוס לחיות ככה, 3 זה בפנים עצמו די עמוס
אני חושבת שתלוי עד כמה חשובים לך החיי חברה באוניברסיטה ועד כמה אתה בן אדם של אנשים וכו', אם אתה מעדיף את הפרטיות שלך והשקט שאתה חוזר הביתה בערב אז 3, גם בדירה של 4 יכול להיות שתקבל את השקט והפרטיות שלך הרי זה גם תלוי בשותפים שיהיו איתך

וטיפ מעבר לזה: לברר אם אפשר יום-יומיים לפני להגיע ולראות את הדירה שאתה מקבל, יש גם סטודנטים שיגיעו יום-יומיים מוקדם יותר כדי להתמקם ואם תיתקל גם בשותפים שלך זה יהיה מעולה כי תגיע מוכן יותר ויש סיכוי שתוכל להחליף דירה עדיין במקרה הצורך
שואל השאלה:
ומה אתם חושבים על דירות מעורבות גם בנים גם בנות באופן כללי לדעתכם זה משפיע על הדינמיקה בחדר ומה מומלץ לדעתכם?
אנונימי
התחברות ל