3 תשובות
להבין שהיית קצת דלולו לגביו ושאין לך מה להיות נאמנה ולחשוב על אותו בחור במשך שנה וחצי בזמן שאפילו לא החלפת איתו מילה
עברי הלאה את לא מכירה אותו אישית
עברי הלאה את לא מכירה אותו אישית
אנונימית
להשלים עם זה
תחשבי על זה כמה שאת רוצה
אבל גם תאמרי לעצמך
מה ששלי שלי
אני לא רודפת אחרי מי שלא רואה בי את כל מה שיש בי
אני נאמנה לעצמי קודם כל
יש בי הרבה, ומי שיזכה בי יהיה בר מזל
תחשבי על זה כמה שאת רוצה
אבל גם תאמרי לעצמך
מה ששלי שלי
אני לא רודפת אחרי מי שלא רואה בי את כל מה שיש בי
אני נאמנה לעצמי קודם כל
יש בי הרבה, ומי שיזכה בי יהיה בר מזל
זה קשה להמשיך אבל בסוף אין ברירה אני יכול להגיד לך שיש מישהי שאני עדיין חושב עליה כל יום אפילו שנה וחצי אחרי אבל בסוף חייבים לשחרחר ולהיפתח לעולם
באותו הנושא: