התחברות
הרשמה
לנהגים - אי פעם אכפו לכם את המגבלת נוסעים באוטו כשהייתם נהגים חדשים?
הכוונה האם אי פעם שוטר עצר אתכם כדי לראות שלא עברתם את המגבלת נוסעים בתור נהגים חדשים.
ואם כן, אם היה איתכם אדם בוגר הם ביקשו ממנו רישיון נהיגה?
זה לא ממש מרגיש לי ששוטרים אוכפים את המגבלה הזו, או טורחים אם הם רואים שיש מבוגר באוטו.
23 ביוני 2026, 13:58
נהג חדש
נהיגה
רכב
חוקי התנועה
אכיפה
תשובה אחת
אותי אף פעם לא בדקו, אני לא מעזה לעבור על החוק ולסכן את הרישיון שלי אבל הייתה ילדה בשכבה שלי ששללו לה את הרישיון במקום אחרי שתפסו אותה מסיעה יותר נוסעים מהמותר
ל
ליידיבאגג
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
כמה נוסעים נהג חדש יכול להסיע(לא כולל הנהג)
אתם נוסעים ברכבת עם 100 אנשים המסילה נשברה והנהג מת אתם היחידים שיכולים לנווט אותה.
הייתם נוסעים עם נהג מונית ערבי?
החוק לנהגים חדשים של להסיע 2 אנשים ברכב - בעצם מתכוונים לנהג + נוסע או שנהג + 2 נוסעים?
האם זה נכון שאם יש אזעקה בזמן שנוסעים באוטובוס אז הנוסעים יוצאים והנהגי אוטובוסים נוסעים משם?
מה עושים לנהג חדש שנוסע בלי השלט של נהג חדש?
אם נהג חדש מסיע יותר משני נוסעים באוטו איזה עונש הוא יקבל אם יתפסו אותו?
תגידו אצלכם אכפו את הדבר הזה שאסור להתחפש לדברים מפחידים?
תגידו מה העונש לנהג חדש שנוסע בלי שלט של נהג חדש?
למה תמיד נהגים ששרואים אותי נוסעים כזה לאט וממש בוהים בי?
למה הנהגי אוטובוס נוסעים ממש מהר וחושבים שהם נהגי מירוצים?