יש לי עבודה שהיא לקראת 3 יחל במתמטיקה (אל תצחקו עליי) והיא שלחה בקבוצה את עבודות של 4-5 יחל ואני רוצה לשאול אותה אם אני עושה את עבודה של 3 יחל ואז עושה את המבחן ומקבלת ציון טוב מעלים אותי ל-4 יחל או שזה רק אם אני עושה עבודה של 4 יחל לי כאילו הביאו בדפים את חוברת עבודה שמיועדת ל-3 יחל