10 תשובות
לא
יש שאלות דחופות
יש שאלות דחופות
מיותר לחלוטין
שואל השאלה:
זה פתרון לשאלות לא דחופות, כמו שאמרתי הדרך של היום תשאר זו אופציה נוספת לא במקום
זה פתרון לשאלות לא דחופות, כמו שאמרתי הדרך של היום תשאר זו אופציה נוספת לא במקום
אנונימי
זה ייקח נצח ולא יעבוד בהתחשב בזה שיש רק 4 נאמנים בכירים והם לא יכולים להיות פעילים 24/7.
אני לא רואה משמעות בסטיפס אם ייקח לכל שאלה כמה ימי עסקים לעלות לאתר, כולם ינטשו וגם הנאמנים הבכירים כנראה יפרשו כי זה יותר מדי עבודה בהתחשב בזה שהכל פה בהתנדבות
אני לא רואה משמעות בסטיפס אם ייקח לכל שאלה כמה ימי עסקים לעלות לאתר, כולם ינטשו וגם הנאמנים הבכירים כנראה יפרשו כי זה יותר מדי עבודה בהתחשב בזה שהכל פה בהתנדבות
לא
^^^ אבל מי קובע אם השאלה דחופה או לא דחופה? איך עובדת מערכת הסינונים? ובכל מקרה שוב נראה לך שנאמן בכיר שנמצא בתפקיד מהתנדבות ירצה להיכנס לאתר וגם להתמודד עם שחזורים, מלא הודעות, חברים לעט, דיווחים ובכללי להיות משתמש ששואל ועונה על דברים *ובנוסף* לסנן אלפי שאלות? נע
לא התחברתי לרעיון, נותן עומס גדול מדי על קבוצה מצומצת של אנשים (ואפילו מאוד הייתי אומר, אני יודע רק על נאמנה בכירה אחת).
וכתוצאה מכך למשתמשים לא תהיה סבלנות לחכות וכנראה ההייפ שיש באתר יירד.
וכתוצאה מכך למשתמשים לא תהיה סבלנות לחכות וכנראה ההייפ שיש באתר יירד.
אוי ממש לא, קודם כל אם אתה אומר הבכירים, אז אין צורך בנאמנים ברגילים?
אז כמו שאמרו- כרגע יש רק 4 בכירים.
בנוסף להיות אחראי על אישור וסינון של שאלות מראש זה אומר שצריך יותר מ-4 אנשים שלא תמיד זמינים וזה יהפוך מפשוט התנדבות באתר לממש צורך בזה שיהיו תמיד נאמנים מחוברים (כלומר צריך גם למנות עוד בכירים?) וזה כבר מהתנדבות יהפוך לממש עבודה במשמרות של שעות לסינון של אלפי שאלות ביום.
(בוא לא נשכח שגם הבכירים כרגע, וגם הנאמנים, יש לנו חיים ואנחנו לא כאן 24/7, חלק סטודנטים, חלק עובדים וכו. בהתנדבות אף אחד לא ירצה להמשיך במתכונת הזאת שהצעת.)
v כבר עכשיו יש משמעות ל100 אמינות ול3000 פרחים כי זה אחד מהתנאים להתקבל לנאמנות.
ולתת לכל אחד עם 100 אמינות ו3000 פרחים ישר לסנן שאלות זה גם לא אופטימלי.
עכשיו יש תנאים לנאמנות, ולשיקול המערכת מקבלים/לא מקבלים אותך, ואז גם יש חודש ניסיון בתפקיד שבו הבכירים מפקחים על הנאמן החדש.
עם הרעיון שלך גם זה לא יעבוד.
אז כמו שאמרו- כרגע יש רק 4 בכירים.
בנוסף להיות אחראי על אישור וסינון של שאלות מראש זה אומר שצריך יותר מ-4 אנשים שלא תמיד זמינים וזה יהפוך מפשוט התנדבות באתר לממש צורך בזה שיהיו תמיד נאמנים מחוברים (כלומר צריך גם למנות עוד בכירים?) וזה כבר מהתנדבות יהפוך לממש עבודה במשמרות של שעות לסינון של אלפי שאלות ביום.
(בוא לא נשכח שגם הבכירים כרגע, וגם הנאמנים, יש לנו חיים ואנחנו לא כאן 24/7, חלק סטודנטים, חלק עובדים וכו. בהתנדבות אף אחד לא ירצה להמשיך במתכונת הזאת שהצעת.)
v כבר עכשיו יש משמעות ל100 אמינות ול3000 פרחים כי זה אחד מהתנאים להתקבל לנאמנות.
ולתת לכל אחד עם 100 אמינות ו3000 פרחים ישר לסנן שאלות זה גם לא אופטימלי.
עכשיו יש תנאים לנאמנות, ולשיקול המערכת מקבלים/לא מקבלים אותך, ואז גם יש חודש ניסיון בתפקיד שבו הבכירים מפקחים על הנאמן החדש.
עם הרעיון שלך גם זה לא יעבוד.
שואל השאלה:
אז אפשר לעשות שזה יהיה פיצר שפתוח לקבוצה מצומצמת של אנשים, נגיד רק כאלה עם 100 אמינות ו3000 פרחים+
כך זה גם יוריד עומס וגם יתן משמעות לאמינות ולפרחים
אז אפשר לעשות שזה יהיה פיצר שפתוח לקבוצה מצומצמת של אנשים, נגיד רק כאלה עם 100 אמינות ו3000 פרחים+
כך זה גם יוריד עומס וגם יתן משמעות לאמינות ולפרחים
אנונימי