התחברות
הרשמה
אני רוצה להגיש בקשה למיטב וכתוב "הגעתם למגבלה הפניות החודשית עבור קטגוריה זאת"
מתי זה השתחרר? זה ככה כמה ימים ואני רוצה לערער על הדפר וגם על יום המאה מה עושים?
23 ביוני 2026, 13:24
חיילים
2 תשובות
להתקשר
ש
שקט אני ישנה
פנית יותר מידי את צריכה להתקשר
נ
נועה034
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני רוצה להגיש למיטב בקשה לתפקיד מסויים בצבא,מה אני צריכה לרשום שם חוץ משם ותז?חייב את הציונים שלי וכאלה או שלא וגם מה
יש אפשרות להגיש בקשה למיטב שאני לא אתגייס ואעשה שירות לאומי במקום?
יש אפשרות להגיש למיטב בקשה לדחיית גיוס מסיבות אישיות
אם אני רוצה להגיש בקשה לשחקים שולחים למיטב או לאמן?
אני רוצה להיות תצפיתנית,מה לכתוב במכתב בקשה למיטב?
אני רוצה לשלוח בקשה למיטב לתפקיד במודיעין אני צריכה לשלוח למיטב או למקום אחר את המכתב??
אני רוצה לבקש ממיטב בקשה לשיבוץ לתפקיד מסויים, מה אני יכולה לכתוב להם?
מישהו יכול לעזור לי לכתוב מייל/להגיש בקשה למיטב?
איך לכתוב למיטב בקשה להשתבץ בשחם ..עזרה בבקשה
אני רוצה לשלוח למיטב מכתב בקשה כדי להתגייס לשח"ם ולא יודעת מה לכתוב..
אם אני רוצה להגיש ערעור למבחן דפ"ר חדש לשלוח למיטב במייל?