18 תשובות
שוביניזם הפוך, אף גבר לא משתווה לי ואני תמיד אהיה טובה יותר
פמניזם ברור
פמיניזם וכל בן אדם עם תאי מוח שעובדים צריך לנטות לשוויון
פמניזם
כי אני תומך בשוויון הזדמנויות בלי הבדל בין המינים
פמיניזם
שוביניזם
למה
כי כגבר אני מרגיש שעושים דה לגיטימציה למי שאני ולמה שאני מייצג
הפמיניזם תוקף אותי באופן אישי ורומז שאני פגום או מזויף
אז אני בטוח לא פמיניסט

אז אם אתם דיכוטומים אני שובניסט ואם אתם קצת חכמים אני פשוט לא פמיניסט
אנונימי
איזה בכיין עוד הייתי חושבת שאתה אישה עם כל הרגשי נחיתות האלה
^^גברים כשהם לא הקורבן:
את מבינה את האבסורד? כשאני מתלונן אז אני בכיין ואמירות כמו הייתי חושבת שאתה אישה
(אגב אם אני הייתי אומר שמי שמתלונן הוא אישה זה שוביניזם אבל אף אחד לא יעיר לך שאמרת את זה)
וכשאני לא מתלונן זה כי חונכתי לא להראות רגשות ואני מחזיק בתפיסות של גבריות רעילה
אנונימי
אם חונכת לא להראות רגשות, האשמה היא על ההורים שלך
ואם לכאורה אפשרת לסביבה לחנך אותך אתה פשוט טיפש
אנונימי אז אתה מודע לזה ששובניזם זה לא בסדר ופוגע גם בנשים וגם בגברים
אז אתה פמיניסט
לא נכון
אני לא חושב ששוביניזם פוגע בגברים הוא פוגע רק בנשים
כמו שפמיניזם פוגע רק בגברים
אנונימי
פמיניזם זה שיוויון איך זה פוגע בדיוק
כבר הסברתי
פמיניזם תוקף גברים ומציג את התכונות הטבעיות שלהם כלא לגיטימיות ורעילות
למה שאני אסכים אם תנועה שאומרת שנולדתי רעיל?
אנונימי
די אז אתה לא איתנו
אני לא בקיאה בזה כי זה לא מעניין אותי ממש אבל מהקצת שאני יודעת פמיניזם זאת תנועה שבזכותה נשים קיבלו זכויות כגון חופש עבודה, זכות להצביע ועוד
איך זה בדיוק פוגע בך
אתה אולי מדבר על פמיניזם מודרני של שבורות גבריות
יפה את לא כזה בקיאה. המאבק הפמיניסטי המקורי והלגיטימי השיג את מטרותיו ולכן הוא הסתיים. אני מדבר על הפמיניזם שהתחיל באזור שנות ה80 90
אנונימי
פשוט תגיד שאתה לא באמת יודעת מה זה פמיניזם בלי לומר שאתה לא יודע מה זה פמיניזם...
לא. אתן לא יודעות מה זה פמיניזם
אתן פשוט מכחישות את הגל הרביעי שלו מסוף שנות ה80 ומתנהגות כאילו הוא זרם שולי למרותשהוא כבר המיינסטרים
אנונימי
התחברות ל