הטלפון שלי מת ושמנו אותו בחנות ביום חמישי, ביום ראשון כבר קיבלנו הודעה שהוא במעבדה והם בדקו אותו והוא מת לגמרי. הם הציעו לנו טלפון חדש שנמצא במעבדה. חשבנן על זה שבוע וביום ראשון שבוע לאחר מכן, כלומר השבוע, שלחנו להם שאנחנו מעוניינים. אז עכשיו צריך לשלוח מהמעבדה בחזרה לחנות. כמה זמן בערך יקח לזה להגיע?