6 תשובות
קר מאוד מאוד
חברים שלי היו והיה ממש קפוא
אנונימית
הייתי בפולין בפברואר-מרץ, אישית לי הספיק פשוט חולצה חמה ומעיל רגיל, אבל זה כי אני לא בן אדם שסובל מקור, בדרך כלל לא קר לי.
אם את בן אדם שכן קר לו אז כן עדיף לך לשים בגדים שיחממו אותך יותר, נגיד חולצה טרמית, סוודר עבה ומעל מעיל חם. את יכולה גם להוסיף צעיף כובע וכפפות כי לפעמים הקור ממש חודרת לעצמות.
מנסיון בפרט באזור המחנות קפוא ורוח פרצים מי שסובל מקור חייב לבוש מצאים
אני הייתי באוקטובר והיו ימים שהיה 0 מעלות וקפאתי אז עכשיו ניראלי יותר קפוא
במחנות השמדה קפוא רצח לא באתי לשם מוכן וקפאתי
קפוא שם ברמות
התחברות ל