הפרופיל שלי 45 על תת משקל ומיגרנות חזקות ביחד ואני לוקחת כדורים למיגרנות שזה כדורים לשינה אני לא יכולה לעשות שמירות כי קודם כל אני סובלת ממיגרנות חזקות ואני לא יכולה לישון מחוץ לבית כי יש לי מיגרנות ואני לא יכולה לעשות שמירות בלילה כי גם אני לוקחת את הכדורים שלי שזה מרדים ואני צריכה לישון בבית גם מבחינת אוכל כי אם יש לי התקף אני חייבת לישון ואין לי תיאבון וכל היום בחילות מה להגיד לרופא היחידה מישהו שמבין בזה בבקשה