תקשיבו ניסיתי להטעין את הרב קו יש לי ערך צבור, וניסיתי לשלם 50 שקל על 100 נקודות שם כאילו ונכון יש את השלב שבו צריך-
המשך: צריך לסרוק את הרב קו כדי שהנקודות יקלטו לרב קו? אז זה לא עבד לי איזה 5 דקות לא הצלחתי לסרוק וכל שניה יצאתי ועשיתי ביטול ואז נכנסתי לאשראי ורשום שחייבתי את האשראי איזה 5 פעמים אבל בנקודות ברב קו רשום לי רק 100 נקודות יעני שילמתי פעם אחת ואני לא יןדעת מה לעשות תקשיבו שילמתי מלא פעמים או לא