5 תשובות
זה כמו לשאול למה עובד רגיל לא יכול לעשות משהו שהמנהל שלו יכול.
כי בסוף הם אחראיים ומפקחים עלינו, אי אפשר לתת לכל נאמן גם לשחזר מחיקות.
כי בסוף הם אחראיים ומפקחים עלינו, אי אפשר לתת לכל נאמן גם לשחזר מחיקות.
שואל השאלה:
^אין בסטיפס יחסי עבודה.
נאמנים בכירים הם לא בוסים של נאמנים רגילים
כי גם נאמנים
וגם נאמנים בכירים לא עובדים בסטיפס
לכן אני חושב שהדוגמה הזאת פחות רלוונטית.
אבל אני מבין את הדוגמה של הפיקוח
^אין בסטיפס יחסי עבודה.
נאמנים בכירים הם לא בוסים של נאמנים רגילים
כי גם נאמנים
וגם נאמנים בכירים לא עובדים בסטיפס
לכן אני חושב שהדוגמה הזאת פחות רלוונטית.
אבל אני מבין את הדוגמה של הפיקוח
אנונימי
כי אולי אחכ לא היה הבדל בין נאמן רגיל לנאמן בכיר?
שאלה קצת חסרת היגיון
שאלה קצת חסרת היגיון
זה יפגע בסדר ככל הנראה. התפקיד של הנאמנים הוא למחוק באופן שוטף תוכן שמפר את החוקים, ולבכירים יש יכולת לראות מי מחק, ולשחזר לפי הצורך. הגבלה כזו מבטיחה שכל שחזור נעשה לאחר שיקול דעת, שאחראי לבקר את המחיקות של הנאמנים הרגילים ולצמצם טעויות לטווח הרחוק
כי יהיה בלאגן...
נאמן ימחק ואז נאמן אחר ישחזר לו
ויהיה כל רגע ריב על מחיקות ושחזורים..
שזה נתון להחלטה של מעט אנשים יש יותר סדר וכביכול שליטה על זה.
מה גם שאם יש חילוקי דעות בין קצת אנשים זה יותר קל לפתור מאשר אם יהיה חילוקי דעות בין 100 נאמנים
נאמן ימחק ואז נאמן אחר ישחזר לו
ויהיה כל רגע ריב על מחיקות ושחזורים..
שזה נתון להחלטה של מעט אנשים יש יותר סדר וכביכול שליטה על זה.
מה גם שאם יש חילוקי דעות בין קצת אנשים זה יותר קל לפתור מאשר אם יהיה חילוקי דעות בין 100 נאמנים
באותו הנושא: