14 תשובות
שואל השאלה:
נראים*
אנונימי
יצא לא רע הטעות ,
גם נאים הולך
זה כמו שפה הטרנד זה להיות ערסים
אז שם הטרנד זה אלים יוונים
שואל השאלה:
חחח נכון
אנונימי
שואל השאלה:
^^אני מתכוון איך שהם נראים לא ההתנהגות מה הקשר
אנונימי
היא התכוונה להקשר בנושא הקהל,
לא רק לנראות
^^לערסים בדרכ יש גם סטייל מסויים
זה לא רק התנהגות
שואל השאלה:
^התכוונתי הפנים, הגוף לא הסטייל
קיצור רמה הרבה יותר גבוהה מישראל חבל לא נולדתי שם
אנונימי
תלוי בגנים , לא משנה אם היית נולד שם תלוי יותר מאיפה ההורים ,
וקיצר תאמין לי שמה שיש לך מספיק לא צריך לחשוב מה יש לאחרים , זכית בעצמך
שואל השאלה:
אם ההורים שלי היום משם כנראה שהם גם היו נראים אחרת
ואיזה שטויות זה "זכית בעצמך" אם לא הייתי נולד היה עדיף
אנונימי
נראה לי שאלים יוונים נראים כמו חברה מרודוס
שואל השאלה:
אמת
אנונימי
^^^אכן ,
וזה לא שטויות אח
להוולד זה מתנה , זכית אח ,
אתה אשכרה חיי בריא ונושם מה צריך יותר מזה?
קשיים עוברים אל תדאג
שואל השאלה:
צודק אבל אם לא הייתי נולד לא היה שום קושי ואני לא רואה איך זה שאני חי ונושם זה מתנה באמת שלא
אנונימי
התחברות ל