6 תשובות
לא בושות בכלל, את לא ידעת שהיא תחזור
אנונימית
תלוי כמה ביג דיל עשית מהפרידה. אבל כנראה שזה נורמלי לגמרי.
שואל השאלה:
^המשפט היחיד שאמרתי לה זה תודה על הסובלנות והלמידה לאורך הסמסטר
אנונימי
אה אז ממש לא בושות. נורמלי לחלוטין.
פאדיחות
ממש לא פדיחות היא לא נראלי תזכור את זה אפילו. תמשיכי בחייך אל תחשביעל זה יותר
גם אפילו לא אמרת לה משהו כמו "אני אתגעגע" שזה לגמרי מסגיר את זה שהתכוון להגיד מילות פרידה. רק אמרת תודה וזהו
הכל טוב זה לא פדיחה
התחברות ל