18 תשובות
כן
כן, לדעתי לא צריכים להיות בזוגיות בגיל 14
מאוד
כן
14 זה לא גיל לזוגיות
לא מתאים לזוגיות בגילאים האלו.
לא חושב שיותר מדי
אבל יש שינוי משמעותי בהתפתחות הרגישות והשכל
אנונימי
שואל השאלה:
יעני ט ויא
אנונימית
כן
{;
אכן כן
שואל השאלה:
לדעתי זה לא כזה מוגזם כאילו אם זה מתאים לשני הצדדים זה לא שאחד מבוגר והשני קטין
אנונימית
נכון , אבל ממליץ לנסות להתקדם לאט , לרוב זוגיות בגיל כזאת לא נמשכת הרבה זמן , תנזו להתקדם לאט לאט
אנונימי
כן מאוד
סבבה בתור ידידים בתור התחלה
14 זה לא גיל לזוגיות
אנונימית
תלוי בכם אבל יכולה להגיד שבגיל 14 חשבתי שזה בסדר ועכשיו כשאני ביא אני מבינה שזה מוזר
אנונימית
שואל השאלה:
ונגיד 15 17
אנונימית
זה גם קצת רחוק אבל יותר סביר ^
אנונימי
לא רואה בזה בעיה כל עוד הוא מכבד ויודע את הגבולות והיא יודעת מה טוב לה
אנונימית
התחברות ל