התחברות הרשמה

דייט רביעי?

היה לי דייט שלישי ביום ראשון והתנשקנו
ואתמול וזה יש תקשורות ומדברים והוא כזה אמר לי שהוא עמוס השבוע וזה אבל באלי שניפגש ואמרתי כזה טוב אולי אזום אז רשמתי לו "אז אתה ממש עמוס השבוע?"
זה יותר מידי?
זה להיות כזה שבא לי לראות אותו או סבבה?
23 ביוני 2026, 11:30
פגישה ראשונה    
2 תשובות
לא
פ
פיגמן
וואו את חייבת לשחרר
תרגעי קצת
אם הולך טוב הולך טוב הודעה אחת לא תהרוס לך את זה
פ
פאי שזיפים
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
מה אפשר לעשות לדייט רביעי, גיל 14, כבר אכלנו גלידה פעמיים
דייט רביעי - מי משלם אני את כל התשלום או חצי חצי??
הייתם נשארים עם מישהו שלא מוכן להתנשק אחרי דייט רביעי?
הוא הפליץ לידי בדייט הרביעי שלנו,זה הוריד לי ממש ממנו
דייט רביעי, לנשק אותה או שזה מוקדם מידי?
ירדתי לחבר שלי בדייט הרביעי זה מידי מוקדם?!
עד דייט רביעי מי לדעתכם צריך לשלם?
לאן לצאת בדייט רביעי חוץ מלמסעדה (גיל 16)?
סרט בקולנוע לדייט רביעי זה סבבה?
דייט רביעי אצלו זה מוגזם?
רעיונות לאן ללכת בדייט רביעי ב2 בצהרים