10 תשובות
גם אני כזה, יש לי בעיות ואני לא רוצה להתלונן עליהן יותר מדי כי "יש בעיות יותר גדולות"
למה את מפחדת שיגידו לך את זה? כי אמרו לך את זה בעבר ?
אם ינפנפו לך את זה כנראה פנית לאנשים הלא נכונים.
כאן תמיד אם תצטרכי:)
כאן תמיד אם תצטרכי:)
שואל השאלה:
יש מצב^^
יש סיכוי גדול
יש מצב^^
יש סיכוי גדול
אנונימית
אבל כאילו, האנשים הנוכחים בחיים שלך אמרו לך את זה ? או שאלו אנשים שכבר לא בחיים שלך?
שואל השאלה:
גם וגם
גם וגם
אנונימית
אם אנשים בחיים שלך אומרים לך דברים כאלו הגיוני שלא תרצי לשתף..
תנסי לכתוב על דף או על מחברת את איך שאת מרגישה
תנסי לכתוב על דף או על מחברת את איך שאת מרגישה
שואל השאלה:
יואו אני כל כך קרובה ללבכות מישהי מהמשרד שאני עושה בו שירות לאומי מעצבנת לי את החיים כל כך נמאס לי אני לא רוצה לעזוב את המקום הזה אבל היא כל כך גורמת לי לרצות לעזוב
זה הדבר שאני רוצה לומר למישהו אבל הסיבה שהאישה הזאת מעצבנת אותי כל כך מטומטמת שאני לא יכולה לומר כי יגידו לי שזה מגוחך
יואו אני כל כך קרובה ללבכות מישהי מהמשרד שאני עושה בו שירות לאומי מעצבנת לי את החיים כל כך נמאס לי אני לא רוצה לעזוב את המקום הזה אבל היא כל כך גורמת לי לרצות לעזוב
זה הדבר שאני רוצה לומר למישהו אבל הסיבה שהאישה הזאת מעצבנת אותי כל כך מטומטמת שאני לא יכולה לומר כי יגידו לי שזה מגוחך
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימית
ואי אני מבינה אותך כל כך לצערי
מה הסיבה?
מה הסיבה?
באותו הנושא: