3 תשובות
כל אחד יכול לעבוד בבית קפה פשוט תעשי רושם טוב על המנהלת והיה בסדר
עבדתי בבית קפה בערך שנתיים, אבל באמת שאני אומרת תהייה עצמך. באמת שכל אחד יכול לעבוד בזה.
תגידי לה שאת לומדת מהר שאת תשמחי ללמוד דברים חדשים ותגידי על הסידור שלך כמה פעמים בשבוע, היא גם 99 אחוז תשאל אותך את זה.
ובאמת תהייה את. ממש בהצלחה!
פשוט תחייכי ואל תתפרצי לה לדברים
אנונימית
התחברות ל