6 תשובות
ביום שפניתי אל הבוסית שלי בעיקרון
פשוט ההתנסות כדי לראות אם זה בסדר מבחינתי הייתה בערך שבוע לאחר מכן
יום אחרי כבר התקבלתי
אחרי ההתלמדות הראשונה, היום אני שם כבר שנתיים.
שואל השאלה:
איך התקבלתם כל כך מהר? הייתם צריכים ללכת להרבה ריאיונות?
אנונימית
לאיפה שאני עכשיו לא ממש.. אבל למצוא אחת שמתאימה לי הייתה סיוט.

אבל כן, היום אני בשלב הזה שאני הולכת למלא ראיונות (רובם טלפוניים ואז משם אם מתאים ממשיכים לראיון פנים אל פנים) וזה סיוט.
שנה - שנה וחצי.
אני ממרכז הארץ.
אנונימי
התחברות ל