6 תשובות
תעברי בין חניות בקניון ותראי אם מחפשים עובדים.
בגיל הזה זה או מלצרות או איזה מוכרת בחנות אין לשוק העבודה כל כך מה להציע לנוער
בית קפה/ מאפיה- הכסף שם טוב יחסית לנוער.
חנויות בגדים זה קריעה, תתרחקי.
אממ.. אם את אוהבת לקרוא יש לך את סטימצקי
חנויות בגדים זה קריעה, תתרחקי.
אממ.. אם את אוהבת לקרוא יש לך את סטימצקי
גלידריות
מאפיה
תלכי לקניון ותשאלי אם מחפשים עובדים ויש גם בפייסבוק שמפרסמים עבודות
מאפיה
תלכי לקניון ותשאלי אם מחפשים עובדים ויש גם בפייסבוק שמפרסמים עבודות
בואי לעבוד איתנו בסטרדיווריוס הזהב!!
שכר טוב עבודה לא קשה מדי
אם את 16+ דברי איתי בפרטי אני אעזור לך
שכר טוב עבודה לא קשה מדי
אם את 16+ דברי איתי בפרטי אני אעזור לך
סופר פארם
באותו הנושא: